fbpx

Česta pitanja

Da li imate na stanju proizvod koji želim?

Proizvodi objavljeni na webprodavnici imaju dva statusa: NA STANJU  ili RASPRODATO  Proizvod koji je dostupan za poručivanje najčešće jeste na stanju.

U izuzetnim slučajevima je moguće da se u prodavnici u Novoj Pazovi proizvod rezerviše po predračunu ili proda putem kase a da sistem sa zakašnjenjem ažurira ovu promenu. Ukoliko poručite proizvod za koji se utvrdi da je rasprodat – kolege iz administracije će Vas o tome obavestiti u najkraćem mogućem roku.

*Provere stanja uvek su moguće pozivom korisničke službe na broj 060 3444 235

Da li mogu negde lično da preuzmem robu?

Da. Sve proizvode dostupne na web prodavnici možete preuzeti u robnoj kući Metal Flex u Novoj Pazovi. Naša adresa je Četvrta Industrijska 15 a radno vreme je od 7 ujutru do 20h od ponedeljak do petka i subotom od 07h do 16h.

Zbog ograničenih zaliha proizvoda savetujemo uslugu REZERVACIJE radi ličnog preuzimanja koja je dostupna na web portalu. Prilikom kreiranja svoje porudžbine, kao način dostave odaberite „rezervaciju radi ličnog preuzimanja u Novoj Pazovi“ i potvrdite porudžbinu do kraja. Kolege će rezervisati proizvod na Vaše ime i javiti da Vas roba čeka na kasi.

 

 

Da li je potrebna registracija da bih napravio porudžbinu?

Ne treba registracija, ali jeste potrebna važeća e-mail adresa. Možete kreirati porudžbinu kao GOST.

Poručivanje putem webshopa oduzima svega par minuta.

Sve što je potrebno jeste da popunite podatke za dostavu i upišete e-mail adresu na koju Vam stiže račun. Poslednji korak je čekiranje kvadratića čime izjavljujete da ste saglasni sa uslovima kupovine na daljinu.

*Pogledajte uputstvo za poručivanje na stranici: https://metalflex.rs/uputstvo-za-placanje/ ili pozovite 060 3444 235 i proćićemo sa Vama korak po korak.

Da li mogu da poručim telefonskim pozivom?

Ne postoji opcija usmenog poručivanja. Kupovina se može obaviti u prodavnici u Novoj Pazovi ili samostalnim poručivanjem putem web portala  www.metalflex.rs

Pogledajte uputstvo za poručivanje na stranici: https://metalflex.rs/uputstvo-za-placanje/ ili pozovite 060 3444 235 i proći ćemo sa Vama korak po korak.

Koliko iznose troškovi isporuke?

Troškove isporuke obračunava kurirska služba u skladu sa TEŽINOM paketa.

Ukoliko vrednost Vaše porudžbine prelazi vrednost 3.500 RSD dostava je BESPLATNA.

Gabaritne pošiljke kao što su uređaji velikih dimenzija, bazeni, baštenski nameštaj….naplaćuju se dodatno. Usluga transporta gabaritne robe iznosi 2.500 RSD

Na koji način mogu da platim porudžbinu?

Gotovinom – pouzećem u trenutku kad kurir donese paket.

Karticom možete platiti tokom kreiranja porudžbine. Ukoliko imate Intesa karticu možete ukupan iznos podeliti na maksimalno 6 mesečnih rata.

Plaćanje virmanom je opcija koju koriste pravna lica. Odaberite plaćanje virmanom, napomenite PIB ili Matični broj. Robu ćemo prvo rezervisati i na mail adresu ćemo Vam poslati predračun za plaćanje.

Kada mogu da očekujem paket?

Isporuka se ponekad može obaviti već sutradan – ali to ne možemo da garantujemo jer to zavisi od kapaciteta kurira na terenu.

Rok dostave je do 3 radna dana za sve standardne pošiljke.

Za gabaritne pošiljke, npr. uređaji koji se unose u stan, rokovi dostave su do 7 dana.

Radi lakšeg praćenja kretanja paketa na mail adresu ćemo Vam poslati broj pošiljke. Ukoliko je potrebno urgirati kod kurirske službe slobodno nam se javite na 060 3444 235

Koja kurirska služba će dostaviti moju porudžbinu?

City Express je kurirska služba koju koristimo za dostavu standardnih paketa kao i gabaritne robe.

Oni isporuku obavljaju u sve gradove u Srbiji i to radnim danima. Vikendom nema preuzimanja niti dostave robe.

Da li vršite dostavu vikendom?

Ne. Dostavu obavlja kurirska služba City Express i to radnim danima od ponedeljka do petka.

Kuriri kreću na teren od 8 ujutru te je poželjno da za adresu dostave napišete adresu gde ćete biti tokom dana. NPR. ako ste na poslu do 16h poželjno je da kao adresu dostave navedete adresu gde radite.

Ukoliko niste u mogućnosti da sačekate isporuku i želite da paket podignete na šalteru pošte naznačite da se roba dostavi Post Expresom. Napominjemo da Post express preuzima samo standardne pošiljke manjih dimenzija.

Koliko iznosi garancija za kupljeni proizvod?

Svaki proizvod kupljen online ili u prodavnici nosi zakonsku saobraznost u trajanju od 2 GODINE.

Uređaji i mašine dostavljamo zajedno sa obrascem za saobraznost ili garantnim listom od proizvođača. Garantni list trebate čuvati, dok račun (dokaz o kupovini) ne morate jer ga imate u mailu u elektronskom obliku.

Pojedini proizvođači nude mogućnost produženja garantnog roka za pojedine proizvode iz svog programa. Za produženje garancije trebate posetiti portal proizvođača.

Kako mogu da reklamiram proizvod?

Ukoliko Vam se tokom korišćenja proizvoda pojave nedostaci koje želite da reklamirate potrebno javite se našoj korisničkoj službi na broj 060 3444 235.

Pregled proizvoda obavlja stručna služba i daje mišljenje o postojanju nedostatka i uzroku nastanka. Zato je potrebno proizvod poslati na dijagnozu.

Reklamaciju možete poslati i u vidu OBRASCA ZA REKLAMACIJU na mail adresu online@metal-flex.com eventualno sa slikama oštećenja.