fbpx

Reklamacije

Metal Flex poslovnica u Novoj Pazovi kao i internet prodavnica posluju u skladu sa Zakonom o trgovini, Zakonu o zaštiti potrošača i Zakonu o kupovini na daljinu. Kupci samim činom kupovine prihvataju sva prava i obaveze nadležnih zakona i pravilnika. Detalje o ovim zakonima možete pogledati na stranici Ministarstva trgovine RS.

 


Reklamacija na saobraznost

Reklamaciju na ispravnost uređaja možete uložiti na OBRASCU ZA REKLAMACIJU u prodavnici Metal Flex na adresi Četvrta industrijska 15, Nova Pazova. Potrebno je uz reklamirani proizvod predati popunjen obrazac sa opisom nedostatka i dokaz o kupovini (fiskalni račun ili elektronski račun ukoliko je roba poručena preko webshopa). Rok za reklamaciju na saobraznost proizvoda je 2 godine od datuma kupovine.

Dijagnostiku uređaja obavlja nadležni ovlašćeni servis. Pregledom od strane stručnog lica utvrđuje se da li postoji funkcionalni nedostatak i da li je do njega došlo usred fabričkog nedostatka ili nesavesnim korišćenjem. Stručno lice izdaje mišljenje i preporuku za razrešenje po kome se postupa. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana.

  • Ukoliko se utvrdi da je nedostatak nastao usled fabričke greške koja je postojala u trenutku prelaska rizika na kupca reklamacija se uvažava i rešava na jedan od 3 načina: popravka originalnim rezervnim delovima u ovlašćenom servisu; zamena za isti ili neki drugi proizvod; povrat sredstava. U slučaju da se nedostatak može otkloniti popravkom ista će biti obavljena u roku od 15 dana. U slučaju da se kvar ne može otkloniti, a nedostatak jeste krivica proizvođača, kupac će dabrati jedan od dva načina razrešenja, zamenu ili povrat sredstava.
  • Ukoliko se utvrdi da je oštećenje nastalo nesavesnim rukovanjem uložena reklamacija se odbija. Ovlašćeni servis je na raspolaganju za moguće popravke o trošku kupca. Kupac koji nije zadovoljan ishodom ima mogućnost pokretanja vansudskog rešavanja potrošačkog spora.

 


Reklamacija na transportna oštećenja (za kupovine sa dostavom)

Proizvodi koji se kupuju sa dostavom na kućnu adresu izloženi su riziku od oštećenja u transportu. Prodavac se obavezuje da sve pakete koji izlaze iz magacina i predaju se kurirskoj službi budu upakovana na određeni način (zaštićene ivice, transportno pakovanje, streč folija i brendirana traka). Primaoc je u obavezi da prilikom preuzimanja paketa od kurirske službe pregleda spoljašnjost paketa i ukoliko posumnja na bilo kakva oštećenja, prepakivanja ili zloupotrebu ODBIJE da preuzme pošiljku i javi se korisničkom servisu u najkraćem mogućem roku. Ukoliko ste primetili oštećenja vidljiva na pakovanju odmah ih prijavite kuriru koji vam je isporučio robu! Molimo vas da pažljivo prekontrolišete isporučenu robu kako biste utvrdili da li je došlo do oštećenja samo ambalaže ili je oštećenje ambalaže prouzrokovalo oštećenja robe.

Ukoliko ste ipak primili pošiljku, a kasnije ste uočili oštećenje ili ste dobili robu koju niste poručili, robu koja ne radi molim vas da nam slike oštećenja sa detaljnim opisima pošaljete na mail adresu online@metal-flex.com ili na broj 060/3444-235.

   

—————–          ŠTA ZNAČI SAOBRAZNOST ROBE?        ——————–

Uz svaku kupovinu uređaja i mašine uz račun se dobija i garantni list odnosno izjava o saobraznosti robe. Ovaj dokument je garancija da je roba saobrazna sa deklaracijom proizvođača i da će u periodu do 2 godine adekvatno ispunjavati očekivana svojstva. *U zavisnosti od sklopa mašine moguće je postojanje “potrošnih elemenata” koji se pravilnim radom troše i potrebno ih je redovno menjati – potrošni elementi ne podležu reklamaciji.

 

KORPA

close